Julkram




Yo yo yo! What's up? Har ni haft en fin jul hitintills? Den är ju inte slut än för det är ju faktiskt annandagen idag! Min jul har varit jättebra! Vi tog det lite lugnare i år än förra året. Firade jul med familjen + mormor och morfar. Alldeles lagom tycker jag. Självklart såg vi på Kalle Anka & hans vänner, Karl-Bertils julafton och givetvis åt vi jättegod mat så att vi nästan blev lite för mätta. But that's christmas, right?

Nu sitter jag och väntar på la familia som håller på att göra sig i ordning. Vi ska nämligen in till stan för att kolla in mellandagsrean och sedan kanske det blir en liten visit på bio - The Stig-Helmer Story. Haha, så typiskt min familj att vilja se en sån film. Humor till max. Det lär alltså bli epic. Haha!

Kram på er alla fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Wow vad snygg kusin jag har!

2011-12-28 @ 23:29:30
URL: http://pillowfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0