Julafton snart???

Hej! Den här söndagen har gått åt till att göra julgodis och sedan lite övningskörning på det. Allt gick bra turligt nog... men jag har ju en bit kvar om man säger så, men det går framåt i alla fall. Det är alltid positivt. 
Men hörreni, jag måste fråga; är jag galen som tycker att tiden har gått lite för snabbt? Är det verkligen julafton om 6 dagar? Troligtvis är jag lite galen eftersom jag inte investerat en enda julklapp hitintills. So.. I'm in a hurry this week. Hehe!

Aja. Nu ska jag läsa en bok som egentligen ska vara utläst innan onsdag --- no waaaay att jag kommer hinna. Men men, nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

LOGAN LERMAN! ÅÅÅÅÅh, jag älskar honom! Han är med i Percy Jackson, och i The Three Musketeers! SÅ snygg!

2011-12-18 @ 23:21:58
URL: http://mathildabjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0