En magisk kväll

Det jag var med om den här kvällen är något man kanske bara är med om en gång i livet. Det var helt magiskt. Känslan av nervositet och förväntan spred sig i konserthuset och på den stora scenen i De Geerhallen stod 5 gymnasieflickor i svarta klänningar framför en av Sveriges bästa symfoniorkestrar och körade en skolad operasångare. Det var en sådan ära, en sådan förmån att göra något sånt. Det är inte varje dag. Det är en gång. En gång för livet och jag blir bara så upprymd av tanken att jag gjorde det, att jag inte backade tillbaka i slutändan, utan att jag faktiskt gick in på den där scenen och sjöng ut. Wow. Jag är helt överväldigad. Det var så laddat och så roligt, spännande och läskigt på samma gång. Det var helt awesome. Detta kommer jag nog aldrig att glömma.
Tack. Jag är så innerligt tacksam.



Lycklig tjej med nässelutslag (ser ni läpparna... ingen botox här inte, käre värld!) Nu gör jag mig redo för sängen. Måste ju ladda batterierna tills imorgon, då nästa lilla konsert kommer ta vid. Tagga nu!!! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0