Here I come

(Kvaliteten är inte världsbäst på de två sista bilderna, men ni ser ju ändå vad saker och ting föreställer)

Hej och god kväll!
Idag har jag städat hela dagen (visst låter det roligt? Nää, men det låter vuxet och vuxenpoäng behöver jag samla, tro mig!) Först dammsög jag hela nedervåningen och sedan nu under kvällens gång har jag städat och röjt upp i mitt rum som varit en ren rövarkula... Kanske inte, men det har inte varit så fräscht att vistas i mitt rum fullt av dammråttor, kläder utspridda och givetvis en hel del saker. Men detta, mina vänner, tog jag reda på idag. Så nu sitter jag i min mysiga säng och känner doften av citrusfrukter (YEAH JIF, YOU GOOO!)

Det är så svårt att ta in det faktum att det är skolstart imorgon. Det betyder tillbaka för mig, till ett slags hem. Och det här året ska jag vara så sjukt bra. Jag ska öva mycket mer än vad jag har gjort innan för mitt schema ÄGER. Asså, jag är seriös nu! Jag har håltimmar :>

Måndagar -
börjar 08:10, sen fetaste hålet till 13:05 (wooooow... bäst!)
Tisdagar - börjar 09:50, perfeeeekt tid att öva på!!!
Onsdagar - börjar 08:00, jobbigaste dagen - inget hål, bara en massa lektioner.
Tordagar - börjar 08:10, hål från 10:20 - 12:20, och sen slutar jag 12:45... WOW! =D
Fredag - börjar 08:10 och har hål från 11:00 - 13:20

Tycker att det är riktigt bra alltså. Är supernöjd. Om man liksom jämför med vad jag hade när jag gick i tvåan. INTE EN ÄNDA HÅLTIMMA. Men nu passar det sig ;) Weeeeiii! Höhö! Och senaste tiden jag slutar är klockan 15:00. Men under våran slutar jag lite senare på fredagar, tyå 17:20. Då är det musikalrep och sådant. Sådant roligt! Så det gör ingenting. Hööhöö. :'D

Men ja, nu har jag kluddat och skrivit massa trams igen. Suck! Jag måste verkligen göra mig i ordning tills imorgon. Duschen kallar på mig och sen måste jag fixa mitt hår. Det blir utbakade flätor igen, för då blir det vågigt och fint tills imorgon, tills klockan 13:00. Yes! Fett! Men mmmm, det blir bra det här. 

LYCKA TILL NU! NU IMORGON BÖRJAR DET! TREAAAAAN HERE I COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0