This fall...

Hello sweet people! Nu vill jag faktiskt ha höst. Är jag konstig som känner så? *Fniss*
Jag vill så gärna klä mig FINT. Haha. Har inget att klaga på sommarmodet egentligen, men hösten är så mysig och jag vet precis hur jag vill gå klädd. Och nu har jag ju pengarna också. Mmmm!
Jag inspireras lite av Holly Kennedy som bara egentligen är en karaktär i boken (och filmen) PS. I Love You. Men åh, vad denna "karaktär" inspirerar mig.

I höst vill jag använda mycket kjol i marinblått och grått till strumpbyxor och benvärmare
Jag vill gå runt i en mörkblå cape, en basker på huvudet och en yvig halsduk
Åh, vad jag vill använda handledsvärmare i olika färger
Jag vill också se snygg ut i rutiga skjortor och cardigans
Jag vill känna mig fri i att gå i stuprörsjeans och höga stövlar
men också i klänning och kängor med klack
Jag har aldrig varit mycket för smycken, men en berlock kanske skulle vara fint
och rosiga kinder, på tal om det, och långa ögonfransar och markerade tjocka bryn 

Whoho. I'm ready!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0