Trevlig söndag!

Hej och godmorgon! (Haha)
Vi kom hem ca 3 på morgonen igår så det var bara bums i säng, och sen vaknade jag upp för en timma sen. Var nämligen i Göteborg igår, på inflyttningsfest. Sånt är alltid kul, så många glada människor som är så fina och trevliga. 

Annars har det inte blivit så många inlägg på sistone, men skolan har liksom kört igång och det blir massa rutiner igen. NÄR SKA MAN HINNA BLOGGA? Haha. Jag kör bara när jag känner för det, när jag har något vettigt att skriva för det är ju sånt jag tycker är intressant att läsa i alla fall. 

Jag har i alla fall fått min lön nu, och det känns väldigt bra, men man märker ju att pengarna försvinner snabbt. Jag har köpt den fina capen som jag visat innan, Isadora's Big Bold Mascara och borstar/penslar ifrån Ecobooth. Alltså väldigt nödvändiga saker. 

Nu tänker jag ta en snabb dusch för jag har massor av nässelutslag överallt (typ). Önskar er en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0