Morning...

to y'all! Här har det precis ätits frukost. Hallonsmoothie (typ det godaste jag vet) the och mackor. Yum! Och nu ska jag snart börja förbereda mig inför dagens utflykt till skogen. Jag och mamma ska plocka svamp. Lite skeptisk till det hela när jag nu tittar ut genom fönstret. Regn. Hehe. Ja ja. Vi kan ju leka lite med tanken och tro på att solen kommer komma fram väl i skogen. *Hoppas hoppas hoppas* 

Annars, försöker jag peppa skolstart på måndag. Tredje året börjar och jag kan inte fatta det. HALLÅ. TIDEN, VARFÖR SPRINGER DU IFRÅN MIG? Men seriöst hörni, det känns verkligen så. Plötsligt kommer jag väl stå där, i vit klänning och studentmössa. Bara tanken får mig att rysa typ. Jupp. Men så är det, och jag vågar inte ens drömma om sommaren 2012. Det är mycket som kan stå på spel, mycket som kan hända. Också mycket jag hoppas på. I want it so badly. Guuuuuuuud.

Jahopp. Det där var lite uppdatering i alla fall (om lite flumm räknas in så klart ;))



Lycklig tjej. Ja, men det är väl så jag känner mig ungefär. Take care everybody! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0