Lite tankar



Hej så här sent. Det är ju midnatt... Oupsi. Men jag tänkte att en inlägg kan ju vara mysigt att skriva ändå. Och som ni ser, idag har jag sminkat mig. Och det var ett tag sen sist. OCH jag måste säga att jag fullständigt älskar denna looken (som på webbcambilderna inte syns så bra, men jaja). Det naturliga facet är fint. Bruna skuggor, solkyssta kinder med höstig rough (tänk peach - plommon), kalla rosa-lila läppar, markerade bryn och tjocka långa ögonfransar. Det är snyggt, eller hur? Det rår ingen tvekan om det, hörni (i min värld i alla fall).

Nu till annat som jag bara känner att jag måste skriva. Jag är typ lyckligaste tjejen i världen just nu. Gud är så god alltså. Han bara fyller mig om och om och om igen med sin kärlek och glädje och jag ler både på insidan och utsidan. Jag kan inte sluta och jag känner så i mitt hjärta att det börjar hända saker där. Sår som varit oläkta börjar läka och jag känner mig fri. Fri som den där fina flickan i mitt rum i mitt fönster som jag fick av mamma. Den lilla träflickan som någon fin människa täljt sträcker ut sina armar och på dem har några kristallblåa fåglar slagit sig till ro, och det är just sådan frihet jag känner. Och jag tackar Gud för det hela tiden. Han är så fantastisk att vara kring och har så mycket som Han vill ge. Så jag uppmuntrar verkligen er, att inte vara rädda, låt Honom komma nära för Han vill inget annat. 

Lite av mina kvällstankar. Hoppas ni mår fint. Detta är sista sommarlovshelgen för många. Sen på måndag börjar skolan och det blir plugg plugg plugg igen. Och jag önskar inget hellre att ni får ett fantastiskt år. Det är ni alla värda. Love from me /Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0