Havregrynsansiktsmask

Usch. Jag är helt slut. Min kropp vill inget hellre än att slappna av. Huvudet dunkar, och likaså gör det bakom mina ögon... Så nu tänker jag göra lite selfcare, vilket betyder: duscha & ansiktsmask!

Det spännande med detta är att jag ska göra en egen ansiktsmask. Eller jag har sett på internet och fått höra att havregryn gör susen för ansiktet. Det öppnar upp porerna, skrubbar bort orenheter i ansiktet och är helt miljövänligt. Jag som är väldigt känslig mot kemikalier av olika slag i rengöringsprodukter behöver detta, så jag testa och se hur det funkar! 

Hoppas ni mår bra, kära vänner!




Min favorittjej på Youtube. Hon är så duktig och kommer med jättebra skönhetstips! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0