Beautiful

Heeeeeeej alla glada! Hoppas verkligen att ni varit ute i solen med nära och kära, gått på stan eller tagit en och en annan promenad. Hur underbart väder? Det är ju det här som jag längtat såååå mycket efter i flera månader!!! It's so wonderful to be true...

Saker jag gjort idag; övat sång, klinkat en söt melodi på ett piano, pratat med intressanta människor på Kristina skolan, fikat med underbara och roliga personer, klippt/toppat håret hos världens bästa frisör, köpt världens finaste klänning från H&Ms Conscious collection och inhandlade viktiga saker med pappa. 

Min dag har med andra ord varit den bästa på länge. Allt har varit så bra! Beror väl gott sällskap och vetskapen om att det är PÅSKLOV.



My beautiful dress som jag köpte idag. Helt kär i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0