Ready to bake

Nyduschad och utan smink. Ibland känns det rätt skönt utan en massa produkter i ansiktet. Idag är sån dag. Jag trivs med mig själv till 100% idag. Jag mår bra och känner mig fräsch och jag är 18 år (haha, jag kan ändå inte förstå det). Något som gör dagen ännu bättre är att det inte blir något plugg. Det är rätt chill med det nu... och jag tänker inte tänka så mycket med skolan. Idag ska jag också må bra och göra saker som gynnar mig själv. Låter inte det bra? Ni borde också göra det!!

Tillsammans med minstingen (som numera inte är en minsting, utan hela 9 år) ska jag baka lite muffins/cupcakes. Vi två är bäst på att baka. Det är vår gemensamma hobby ska ni veta... och det är bra att vårda relationer också. Mina brorsor är bäst!



Whoho! Now we're ready to bake!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0