Lever gör jag

Jag är vaken nu... och jag lever. Det var lite mycket plugg sista veckan och jag har varit sönderstressad. Nässelutslag är väl ett bevis på det? Hehe. Ja, de ger sig aldrig i väg. Men men. Vill bara berätta att jag har känt mig som en myndig de senaste 2 veckorna. Igår hade mitt leg med mig (hahaha... mitt underbara pass utfärdat år 2009.. jag ser ju ut som en liten fis på det) och fick papper ifrån Transportstyrelsen ifyllda (ja, körkort ni vet) av min optiker. Sedan passade jag på att hänga med lite härliga musik - och teatertreor på Världens. Det var mysig stämning där kan jag lova. Någonting annat jag gjorde innan var att jag beställde klippning hos Madde på klippoteket. ÄNTLIGEN, SOM JAG HAR LÄNGTAT... ska jag få klippa mig på måndag!!!! YES YES YES. 

Sitter nu här och tänker på om jag ska göra någonting busigt med håret ^^, Vi får se hur det blir! Nu ska jag nog duscha! Det är ju kör snaaart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0