El español



Hej allesammans!
Jag har tagit ett b  r  e  a k.
Sitter nämligen och skriver uppsats just nu. Jag gör en summering på spanska om en bok jag precis läst. Låter inte det rätt coolt ändå? Att jag sitter framför dumburken och ödslar tid på att försöka komma på saker på ett annat språk... una lengua latina? Jag tycker det låter helgrymt. Och vet ni vad? Det här är en superbra dag! Jag har samlat en gäng vuxenpoäng förstår ni. Var ju på banken idag och utförde ett ärenden. Wow! Det är inte varje dag som jag fått skriva under en sån där blankett. Förutom banken har jag också frågat om ett sommarjobb helt spontant. Usch... Tycker vanligtvis att sånt är förfärligt jobbigt, men det gick ju bra idag! Chefen lät positiv. Så helt ute är det ju inte med mig ;)
Nejvars, nu måste jag fortsätta med "el español!" 
Pussar och kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0