Diktaren i mig

Hej!!
Mina senaste inlägg har varit tråkiga. Jag skriver negativa dikter... haha! Men det kan vara skönt att göra det ibland, att få skriva av sig. Bara tömma så mycket genom några enstaka ord istället för att skriva en hel uppsats om dåligt självförtroende "igen". Jag har gjort förrut och sen ångrat att jag gjort det... så från och med nu ska jag satsa på mer "diktskrivande"... Det är ju trots allt roligare att läsa. 

Just nu sitter jag och tänker. Tänker igenom den här veckan som för övrigt kommer bli rätt slapp. Det är skönt. Men ack ack ack! Jag ska inte sitta och lata mig för det. Imorgon, måndag efter skolan, ska jag ta på mig modet och gå ner till banken för att reda ut saker och ting. Jag är ju 18 numera och sköter min egen ekonomi. Whoho! Att gå till banken är vuxenpoäng, eller hur? Att gå till banken helt själv, dessutom. YEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0