TRÄNINGSKLÄDER


Träningskläder for sure. Skulle vara oändligt glad om jag hade detta i min garderob. Är ju så mycket skönare att köra i riktiga och bra träningskläder... och allting förutom skorna - som är Nike - är i märket SOC, det är billigt och bra. Väska 249;-, runtights 299;-, linne 299;-, jacka 399;-, BH 199;- och skor för 599;-

Det är ändå mycket pengar vi pratar om här. Ca 1800;- tillsammans, men man behöver ju inte köpa allting samtidigt, eller hur? Man kan köpa lite i taget. Det är bra! Jag ska spara undan lite pengar varje månad för att kunna ha råd också. Men ska nog först satsa på byxorna. Har inga ordentliga löparbyxor...

Nu ska jag fixa till mig och röja upp här lite snabbt. Sen återstår bara några timmars plugg. Japp, allvaret är här och det är bara att ta tag i allting med en gång. Men usch för matte B... Vi håller på med räta linjen just nu. Jag tycker det är rätt svårt asså... men jag ska kämpa på ändå. Ha det så länge! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0