Värre

I natt råkade allting bara bli ännu värre (förkylningen alltså), men vad jag vet har det inte drabbat rösten än. Den är inte så rivig som den brukar bli när jag är förkyld, så det är bra. Men förövrigt är det en kamp om natten. En kamp om sömnen. Jag har så svårt för att bara andas genom munnen när näsan är igen täppt. Haha. Men jag ju typ svårt för allt.

Imorgon ska jag i alla fall sjunga på MUKO:n. Är lite smått nervös men det kommer nog gå väl, hoppas jag. Vi ska också innan öva på några acapellasånger som vi ska sjunga nästa vecka. Länge Leve Livet och Smedvisa. Lite mysiga är dem, och om vi sätter allting kommer det nog låta väldigt bra. Whohoooo! Lycka.

Haha. Ledsen för så tråkiga inlägg. Hinner dock inte ta en massa bilder och lägga ut. Livet består av mer än så. Man måste ju leva, men jag skriver gärna av mig om vad jag gör och hur jag mår. Det är ju det som är syftet med den här bloggen. Att jag ska kunna få möjligheten att skriva av mig lite grann någonstans. Dela med mig av mina värderingar och tankar. 

Japp. That's the way it is. Ska ta ut linserna nu som jag sovit med i typ 4 nätter i rad (det är dygnet-runt-linser) och de känns lite torra faktiskt. Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

röstar du på kristdemokraterna?

2010-09-16 @ 15:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0