Två snyggingar ifrån DinSko

Midcut boot

399;-

Midcut boot

499;-

Det här är två fantastiska kängor som jag verkligen vill ha, men problemet är att den kommande månadens ekonomi inte kommer hålla med mig om detta, så jag måste bestämma mig för ett par. Om man tänker ekonomiskt sätt nu då är den första kängan bättre än den andra för den är en hundralapp billigare och så... och enklare givetvis. Men den andra kängan är väldigt väldigt väldigt snygg. Så atteee, jag vet inte vilken jag ska välja.

Kan du hjälpa mig? Vilken tycker du är snyggast?

Kommentarer
Postat av: Alex

Den övre helt klart

2010-09-11 @ 14:27:59
Postat av: Shelly

Den första, lätt snyggast!

2010-09-11 @ 14:55:03
URL: http://atthamna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den första är faktiskt mycket snyggare :) den andra känns för robust + nitdetaljerna..alla går omkring i just den modellen, den första är sötare :D

2010-09-18 @ 12:52:17
Postat av: simone

Hot hot ;)

2010-09-20 @ 19:33:34
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0