Jag är faktiskt en bra person ändå

WOW. Jag har hunnit med så sjukt mycket i eftermiddag (tycker åtminstone jag) och känner mig därför så otroligt glad. Hela veckan har börjat så bra och nu får inget trycka ner mig alltså. Är så trött på sånt. Har ni också svårt att acceptera er själva som ni är? 

Jag har ingen aning vad det beror på egentligen. Ibland känns allt så piss dåligt och då kan jag ju inte klandra någon annan än mig själv. Jag menar, det måste ju vara mig det är fel på om jag inte förstår ett dugg på mattelektionerna? Vems fel är det annars? Åååååå, ser ni vad dum jag kan vara mot mig själv ibland. Det är jobbigt ska jag säga er. Det är jobbigt att stå ut med en själv ibland, så är det bara.
MEN nu har jag faktiskt bestämt mig. Jag ska ändå var otroligt glad för att jag är jag. Jag är en bra person faktiskt ändå (ta det inte fel nu... jag peppar mig själv.)

Detta var lite ifrån Victorias hjärna idag. Och nu säger jag godnatt. Imorgon, onsdag, kommer bli en lång dag och jag kommer ha världens sämsta lektion, Nutida Konst. Ohyeah. Ni hör ju på namnet. Men aja. Vad gör man liksom? Nej, just det. Det finns ingenting att göra. Det är bara att låtsas att man lyssnar och älskar kursen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0