Höstförkylning

Det är så pass att jag också har blivit smittad av denna underbara förkylning som nästan alla vid det här laget har drabbats av. Det kom lite som ett slag under bältet. Vem blir egentligen glad av att vara förkyld i huvudtaget? Särskilt när man ska sjunga på konsert om sisådär en vecka ungefär. Suck. Jag hoppas att jag under denna veckan också kan friskna till lite. Idag kände jag mig bara förfärlig. Huvudet dunkade, näsan täppt och ögonen irriterade. Allmänt trött var jag också. Och imorgon är det sånglektion. Hur ska det gå? Undrar var hon kommer säga... kanske ingenting eftersom alla hennes elever nu har drabbats av det här.

Vi får se vad som händer. Hoppas just nu bara på att halsen håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0