Hemkommen ifrån ett pyjamasparty

Hello folks! Är precis hemkommen ifrån stan. Var nämligen på pyjamasparty igår hos en god vän. Vi tjejer hade det jättekul, men tyvärr har jag inte några bilder att erbjuda. Men partyhattarna var i alla fall på nästan hela kvällen, vi åt god mat, hade fiskedamm (nostalgi eller vad säger ni?) och givetvis presentöppning. Sen sov några av oss över där också, och vi låg och kurade ihop oss i våra täcken och pratade långt in på natten. Mys!

Nu sitter jag bara och väntar på att maten där nere ska bli färdig. Mamma och pappa har tydligen under hela eftermiddagen varit ute och plockat svamp i skogen, berättade minstingen när jag ringde honom förut när jag satt på bussen hem. Och nu lagar mamma till någon fläskfilégryta med svamp i. Yummy yummy.

Men nu ska jag ta tag i skolan lite, tänkte jag. Vi har matteläxa tills på tisdag. Räta linjen och sånt. Ohyeah. Hoppas jag kommer någon vart. Kan ju i alla fall vara värt att testa sig fram lite i alla fall istället för att inte göra något vettigt i väntan på maten. 

Ha det så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Mist Stockholm Ingelsta

Hejsan! Var gärna med i vår populära tävling, där du kan vinna en helstyling, inkluderat både smink och hår! Gå in på vår blogg för att läsa de enkla reglerna! Kram, och ha en bra kväll! :)

2010-09-13 @ 21:18:17
URL: http://mistingelsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0