God kväll! Det är inte lätt ibland och ...

God kväll! Det är inte lätt ibland och få ihop det. Just den här veckan känns lite kämpig. På torsdag har jag ett sånt onödigt prov i idrott och hälsa, sen så ligger jag efter några tal i matten (som jag måste jobba i fatt) också har vi en massa glosor i engelska. Antar att jag på riktigt får smaka lite på tvåans stress denna vecka? För er låter det kanske inte som om det är så mycket, men för en tjej med en rätt trög hjärna och för höga krav innebär det mycket jobb. Men jag ska försöka göra mitt bästa och inte klaga i förtid. Nu ligger jag i min säng, försöker koppla av och ska läsa något ur världens bästa bok. See later. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Malin

2010-09-20 @ 22:59:39
Postat av: Malin

Du är inte trög, gumman.

Vi kan plugga tillsammans :)

2010-09-20 @ 23:00:17
URL: http://thesleeplessbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0