BIP-test imorgon

Nu är det sent sent sent och jag blev precis klar med allting. Satt precis nyss med en kopp té i handen. Försökte lugna ner mig lite. Har hunnit väldigt mycket idag också. Jag har övat piano, skrivit klart Idrottsuppgiften som jag ska lämna in imorgon, förberett mig en aning inför svensk-skrivningen som är imorgon och pluggat in lite spansk-glosor. Duktigt, va? Jag har rätt inställning och motivation känner jag i alla fall. Hoppas allting bara lönar sig i slutändan.

Imorgon börjar allvaret på idrotten igen. Det kommer vara BIP-test, det jobbigaste av allt. Usch. Jag känner mig jämt så obekväm när jag gör det. Beror nog mest på att jag har så dålig kondis, men det ska vi ju ändra på. Vi ska ju börja imorgon med vårat konditionsträning. Under åtta veckor kommer vi att få organisera idrottslektionerna på egen hand när det gäller konditionen. Vi får göra vad vi vill, bara pulsen ökar. Jag som inte klarar av bollsporter ska bara jogga eller köra spinning nere i gymmet. Låter kul, eller hur? Nej, men jag ska ge gärnet i alla fall.

Allt ifrån mig. Nu ska jag krypa i sängs och sova. Ögonen är dimmiga och vill bara stängas igen, så det är ingen idé att fightas med dem nu. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0