Honung- och jordgubbssmoothie

Jag tror jag håller på att bli galen här... Utslagen blir större och större, de kliar mer och jag blir till vansinne. Nu har jag nästan kliat sönder mina armar (nej, men nästan). Fy vad jobbigt det är... och jag har ju förmodligen prov imorgon. Usch. Jag orkar verkligen inte med att plugga nu... Känner mig ju så fruktansvärt trött hela tiden, men vad kan man göra åt det? Man kan ju faktiskt inte bara ligga hemma i sängen hela dagarna för att man får lite utslag? Nej, man får bita ihop som sagt. Köra bara!

Åååh, I must have the best mum in the whole world. Hon kom precis upp en honung - och jordgubbssmoothie till mig. Bäst är hon verkligen!! Och jag har precis tagit min medicin, så hoppas verkligen att allting blir bättre nu.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hoppas det blir bättre snart. Din header är för övrigt supercool, snyggis!

2010-10-24 @ 15:43:48
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0