Nässelutslag

Hello alla fina människor! Internet vägrade fungera förra veckan och jag började bli sjuk, så det blev inget mer bloggande. Men skolan suger verkligen kraften ur en, och att få stora äckliga utslag vareviga natt hjälper verkligen inte till. Så efter fem sömnlösa nätter åkte jag och mamma in till sjukhuset (igår) för att se om läkarn skulle kunna lista ut vad det var för fel på mig. Där fick jag reda på att jag fått något som kallas för nässelutslag. Dock vet man inte riktigt var det kommer ifrån och inga blodprov skulle ge något resultat. Det kan vara stessrelaterat, bero på något jag ätit o.s.v. Dessa nässelutslag kommer och går under dagen och natten tills de plötsligt försvinner... Great tänkte jag när doktor Novak sa det till mig...

Nu har jag i alla fall fått medicin som lindrar klådan lite grann, så jag kan få lite sömn. Fortfarande får jag utslag som kliar lite. Fast det kliar inte lika mycket som förut, det är bra. Just nu har jag mest på benen. Det känns nästan typ som de är attackerade av en massa myggbett. Men det gäller att bita ihop nu ändå och vila upp sig. Jag ska försöka glömma mina utslag för ett tag genom att titta på en film. Hoppas att det hjälper!



Blek som ett spöke? Hahaha. Den här medicinen får mig verkligen att må illa. Halsen är tjock och munnen torr. Jag dricker vatten hela tiden... Ha det bäst, hörni!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Stackare! Jag kan be för dig. Saknar dig oerhört mycket <3

2010-10-23 @ 19:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0