Back on track

Halloj! Det har varit ett litet break här. Anledningen är skolan. Den här och förra veckan hade så mycket på schemat så jag fick lämna bloggen åt sidan. Det var väldigt skönt måste jag säga... Men nu är jag väl back on track. Ska försöka i alla fall. Hehe. 

Just nu sitter jag och lyssnar på Pauline. She's great. Älskar hennes soul-inspirerade röst. Love love love. Nu när jag ändå är på ett sådant underbart humör lägger jag upp lite fina grejer som jag skulle önska finna i min garderob någon dag eller skohylla. 

Midcut boot






Lite grejer jag vill ha... ALLT är underbart. Men innan jag kan tänka på kläder måste jag gå och klippa mig... BUHU. Mitt hår har blivit så långt nu på sistone ju, men man måste tänka att det ska kännas friskt också för det gör det absolut inte nu. Det är hur slitet och äckligt som helst. Hoppas de inte kapar för mycket...

Kommentarer
Postat av: cämi

SV:

Tack hjärtat! jag vet inte riktigt vad jag tycker ser bäst ut, mittbena eller sne.. Saknar dig föressten!!

2010-10-17 @ 11:17:41
URL: http://cesposito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0