Prov....

Fröken asocial, fröken inne i sin egna lilla bubbla. Har varit så seg idag. Haha. Bara suttit här framför dumburken och försökt titta på "I Taket Lyser Stjärnorna" på youtube. Men eftersom det varit så segt att ladda klippen har det tagit halva dagen. Känns inte så värst bra, men jag tänker vara duktig och ta igen allting i veckan. Då ska jag inte röra datorn. Jag ska plugga jättemycket.

Detta ligger framför mig den kommande månaden och nästa:

prov i psykologi
prov i engelska
prov i spanska
prov i samhällskunskap
prov i matte

Så jag har ju lite att ta tag i. Psykologi - och engelskaproven ligger dagarna eftervarandra. Psykologiprovet ligger på 50 sidor, så imorgon måste jag sätta mig ner med det. Också med spanskan, matten, engelskan också... ÅÅÅ, känns som det kommer bli mycket framöver, men kände i alla fall att jag behövde en lugn helg, utan att göra någonting, vilket jag inte gjorde heller. Jag har förmodligen fått lite ny kraft till veckan. Whohooo! PEPP. Hahah. Jajamensan. 

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa. Jag mår lite illa faktiskt. Dock vet jag inte vad det beror på. Kanske all choklad jag smällt i mig? Förmodligen. Braschar teesarna går jag och gör nu. Ha en fin kväll och en underbar vecka!

Stora kramar!!!

Kommentarer
Postat av: Stina

sådär mkt plus några inlämningar o en redovisning har jag på två veckor

2010-10-06 @ 00:16:13
URL: http://stinaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0