Skolan kör på hårt

Hej! Det var några dagar sen hörni, men skolan kör på hårt och jag sitter kvällarna (och helgerna) i ända med alla läxor. Den här veckan är rätt hård och jobbig. Jag har 2 redovisningar på torsdag, onsdag; ett ensamble-uppspel, läxförhör och prov i samhällskunskap på fredag. Det är hårt, nej men höll också ett tal idag...

OCH DET GICK BRA! Därför känns mitt liv en aning lättare idag. Life's wonderful. Jag menar, wow... när kände jag så här sist? Typ en evighet sen. Därför är jag världens lyckligaste. Som jag slitit med mitt tal. I helgen satt jag med det och hade verkligen ångest över när jag skrev det. "Var finns all inspiration?" Tänkte jag. Och vipps idag gick allting så bra. Det ordnade sig som tur var. Jag gick upp med en god inställning. "Jag kommer klara det här", sa jag till mig själv och bara körde. En våg av lättnad sköljde över mig när det var över så det känns så underbart! Keep fighting, det lönar sig ju!

Hoppas verkligen denna lycka håller i sig veckan ut. Speciellt när jag sätter mig ner med spanskan.. hehe. Ser verkligen inte fram emot imorgon. Men det är bara att köra på. Ha det bra finaste vänner. Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0