NU: Heidi's place

Väskan packad... En Victoria som är taggad... en movienight med massa godis som väntar... SOON I WILL BE GOING TO Heidi's place. Ska bli så underbart, bra, roligt, spännande, bäst... Well, yes, you name it! Är jättetaggad för jag har inte haft en movienight på hur länge som helst, så det blir perfa. 

Just nu sitter jag bara och pillar mig i naveln = att jag inte gör någonting.. Haha skojade. Har aldrig pillat mig naveln, så man kan ju undra varför jag skrev det? Knäpp tjej! Vill bara att tiden ska ticka på. Jag kommer ta en buss som går in till stan kl. 16.49. Väl inne i centrum måste jag skynda mig och köpa lite godis på närmaste godiskiosk. Sen bär det raka vägen hem till Haja! WHOOOHOOOOO!

I hope you'll have a great evening, fox!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0