My sweet little brother's getting eight years old tomorrow




Hello and good evening! Klockan är inte ens halv nio och jag och brorsan har redan bestämt oss för att gå till sängs. Vi båda är trötta, och i minstingen pirrar det nog till lite extra. Han fyller nämligen år imorgon. 8 hela år fyller han och jag förstår inte var de flesta av dem tagit vägen på sistone. Var inte han den där lilla ungen med blöja som sprang omkring och busade nyss? I guess not. 

Jag kan i alla fall förstå hur han känner nu. Han ligger i sängen bakom mig och bara väntar på att timmarna ska gå och att det ska bli morgon, att mamma ska komma in bärandes på en bricka full av ljus och en hög paket som förmodligen skramlar lite extra = lego. Jag kan nästan se framför mig hur hans ögon fylls av spänning när han river upp alla presenter. Man vet ju själv hur det var när man själv var liten.

Nu är inte det viktiga presenterna, utan gemenskapen. Fatta att mina nära och kära ägnar tid åt att uppvakta mig? Man känner sig hedrad och lycklig. Det är så magiskt att fylla år. Så, jag önskar min lillebror världens bästa 8-årsdag, för det är han värd. Tack Benjamin för att du kom till oss. We love and will always love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0