Jag tycker det räcker nu

Mer utslag ikväll igen och blir en aning tröttare på det här. Hur länge ska jag behöva gå runt med nässelfeber egentligen? I skolan förra och förr förra veckan var jag helt slut när jag kom hem. Jag åt kanske något, försökte läsa lite läxor, men icke sa Nicke, jag gav upp och la mig i sängen istället i mån om att få mig lite sömn. Dock har jag inte sovit bra på två veckor. Jag får ingen ro. Jag ligger och vänder mig hela tiden tills det blir morgon och vaknar upp av att det kliar. 

Men detta kan man ju också se positivt. Utslagen har minskat väldigt mycket. Jag får inte alls lika många och stora som förut. Nu får jag mest på armarna och i ansiktet. Hoppas bara att detta inte vara så länge till. I am so tired.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0