Dagens planer...

Morning morning!

Brorsan blev glad för allting imorse. Han fick b.l.a ett stort lego. Han har en stor polisstation att bygga upp. Den blev han otroligt glad för. Lilla bubben! Men nu har inte jag tid för att snacka goja för jag behöver hoppa in i duschen. Vi ska nämligen till stan för att shoppa lite åt lillen. Jajamen, han blir bortskämd idag! Jag ska se till att han får lite nya, snygga kläder att sätta in i hans garderob. Whoho!




Bättre bild på håret. Nu inser jag väl att det är "okej." Tyckte till en början att det blev för kort och framför allt ojämt, men eftersom mitt hår är lite livligt kan man ju dölja det ojämna, och det växer säkert ut snart. Men nästa gång ska jag klippa mig hos en mycket bättre frisör. Det billiga är inte alltid bra...

Nu behöver jag gå. Hoppas ni får en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0