Äntligen helg



Så häääär glad känner jag mig just nu. Fatta vad skönt med helg efter denna pissjobbiga veckan. Vad man har stått i, och något som är frustrerande är ju att vi inte hade något samhällsprov idag. Det gör mig lite arg nästan. För jag har pluggat JÄTTE JÄTTE JÄTTE mycket på allting som har med regeringen och riksdagen att göra, och sen när man väl kommer till skolan kommer aldrig någon lärare. SUCK!

Men det är ju fredag i alla fall. Det är helg. Ni skulle veta hur underbart det känns. Ikväll ska jag faktiskt bara ta det lugnt och dricka julmust (haha). Funderar också på att lägga mig tidigt. Imorgon ska jag nämligen upp tidigt för att skynda mig in till stan och över med some folks. Vi har nämligen spelning sen. Kul. Jättekul faktiskt! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla söt! dina gluggar syns ju knappt? snygg!

2010-11-25 @ 15:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0