Vårbal imorgon

Det gick rätt bra idag i tanke på omständigheterna. Jag har ju haft ont i halsen nu i flera dar och därför gjorde jag sången lite sämre än vad jag egentligen kan, men jag är helt klart nöjd! Imorgon är det bal på kvällen. Det ska bli så sjukt kul.. Särskilt att se hur alla ser ut. Hur fina alla är. Själv ska jag ha på mig en grå-silvrig tub-klänning från Bikbok (jag slänger säkert in en bild). Det blir väldigt enkelt för mig!

Hopp.. vad har jag egentligen gjort sen jag kom hem? Ingenting. Det är väldigt lite plugg nu faktiskt. Det enda jag är medveten om som vi har kvar är att skriva en bokrecension och grammatiks prov i engelska och att skriva en novell i svenskan. Detta ska vi börja jobba med denna vecka. Hoppas verkligen på att allt går bra, men jag satt ju förut med engelskan och försöka reflektera lite över min bok.

Nu ska jag packa lite och kanske städa mitt rum. Det behövs verkligen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0