Mer saker jag vill ha!!









Fina saker till sommaren. Jeansshortsen är så jätte snygga att jag bara måste köpa dem. Hehe. Nej men. Jo. Vi får se. Jag vill ju ha de där blommiga shortsen också, så vi får la se. Men tygskor, solhatt och nya solbrillor är ett måste. Får vänta tills pengarna kommer bara!

Annars, what happens today? Jag tror att det bara blir en liten slappdag. Det är ju faktiskt skönt. Jag måste vila upp mig efter den här jobbiga och krävande veckan. Det har inte varit så farligt med läxor utan jag har varit sjuk. Hade en kraftig förkylning och fick till och med feber. Hehe, men jag gick naturligtvis till skolan ändå. Det var ju sådana roliga saker som hände som t. ex gymnasieslaget och vårbalen. Hur skulle jag kunna missa dem egentligen? Det är ju grejer som alla verkligen kommer ihåg. Så jag gjorde uppror emot förkylningen helt enkelt.

Min mamma håller på med god ärtsoppa nu. Hon steker även plättar. Efter det blir det nog jordgubbar med mjölk och grädde till efterrätt. Mumma.

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0