..

I tisdags var det som sagt, vårbal. Det var jätte roligt och jag fick Måns som kavaljer, det var verkligen tur det. Honom känner jag ju sen några år tillbaka. Jag skulle bli så nervös om jag råkade hamna med någon jag inte kände alls. Och när jag blir nervös vet jag inte vad jag ska säga. Hehe!

Efter en tre rätters middag gällde det att dansa vals, vilket var mycket kul. Det var skit trångt och man kom emot andra par hela tiden. Att trampa någon på fötterna fick man minsann akta sig för. Haha.
Jaja. Balen var super kul i alla fall och nu sitter jag här, lite hängig med en filt runt axlarna. Jag har blivit förkyld och känner mig nästan lite sjuk men strunt samma. Imorn tänker jag fortsätta göra uppror mot allt sjukligt i min kropp!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0