Underbara shorts

Hej på er! Japp. Nu tröttnade jag faktiskt lite på att skriva på engelska. Heheh. Så nu skriver jag ett tag på svenska eftersom det inte alltid så lätt att uttrycka sig på engelska, så att andra förstår. Haha! Men det var helt klart värt ett försök och jag har lärt mig rätt mycket genom att jag skrev på engelska och det var ju mitt mål. Vi får se om jag gör det någon annan gång också.

Okej. Vad händer idag då? Jag har redan ställt mig den frågan flera gånger. Det är ju en sån flummig dag idag. Det är jätte varmt ute och skönt. Så fort man går ut bombarderas luktsinnet av alla härliga blomdofter. Det är faktiskt härligt. På våren känns allting verkligen underbart och jag kanske ska ut och springa sen, lite senare, när det är kyligare eftersom jag så lätt får huvudvärk när jag anstränger mig för mycket när det är varmt. En annan sak jag ska ta itu med, det är pianot och lite plugg. Dock är följande vecka inte alls lika krävande och fullproppad som min förra, då vi hade 4 prov. Gash! Det var för mycket verkligen.

Igår var jag och Charlotta på stan och köpte lösögonfransar till skolans lilla "vårbal". Vi såg också en massa fina sommargrejer. Som vanligt har man inte pengar. Men jag gjorde ett litet collage i alla fall:



Shortsen är ett måste till sommaren. Hur fina är dem inte egentligen?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0