Twlight och te

Det börjar bli lite sent nu efter en rätt lång dag. Jag har spelat piano en hel del (alltså då menar jag en hel del för mig). Det finns ju vissa som övar piano så sjukt mycket i skolan, jag är tyvärr inte inkluderad bland dem. Haha. Men minst en halvtimma har jag nog övat. Väldigt bra gjort, Victoria! Haha. Jag har ju sagt att jag behöver berömma mig själv och det är smart att göra det i bloggen för man kan ju alltid titta tillbaka och sen komma ihåg saker man gjort bra!




Nu ska jag i alla fall läsa lite ur min Twlight bok och dricka mitt te som jag precis gjort i ordning. Jag behöver verkligen vårda min hals. Den värker och är allmänt irriterande. Känns faktiskt inte särskilt bra eftersom det är termins på måndag. Please, wish me good luck, dear friends!
God natt.

Kommentarer
Postat av: alida

Du är så fin..och de va så länge sen vi sågs!

Ta en fika snart? :) Puss.

2010-05-24 @ 11:06:42
URL: http://alidaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0