Mors dag

Kan ni se juiceglaset på bilden? I så fall kan ni ju ana att jag precis ätit frukost. Frukost i våran nymålade glasvaranda. Det är just så mysigt att sitta här när grönskan är i farten utomhus. Om man är trött väcks man av ljuset här inne. Vår glasvaranda är som ett ända stort ljusrum och i min familj älskar alla ljus.

Men idag är det ju också mors dag och jag har varken hunnit köpa något eller varit kreativ och gjort något kort, så jag känner mig väldigt dum. Men jag antar att jag får göra ett snabbt typ nu. Mamma och pappa ska visst iväg och äta ute på någon restaurang sen. I need to harry up.

Gratta era mammor riktigt ordentligt på mors dag nu, ni med. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Mors Dag är fint!

Du skriver fint btw! :)



(hurry up, inte harry!)



kram <3

2010-05-30 @ 11:34:29
URL: http://kajsalindberg.blogg.se/
Postat av: Victoria

Haha.. Kajsa, oooouuups.. Slarvfel måste jag försvara mig med. HAHAHA XD Måste ändra det!



Tack, vad glad jag blir att du tycker att jag skriver fint. Puss!

2010-05-30 @ 14:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0