Jag som älskar att fotografera

Hallå där, köp blåbär!
Det är rätt fint väder ute idag och därför är det så sjukt underbart att bo på landet. Man kan göra precis vad man vill utan att någon ser på. På sommaren (nej, jag vet att det inte är sommar än) brukar hela familjen Axelsson äta frukost utomhus och sola. Jag brukar jämt lägga mig på studsmattan för det är så varmt och skönt där. Det är skönt
fram tills min lillebror kommer och hoppar på mig. Haha.

Men jag tror nog att jag ska duscha en snabbis och sen gå ut och mysa i solen. Mammas kamera får nog också hänga med eftersom min inte funkar *tearstreams*. Väldigt tråkigt det där. Det är ju när det börjar bli varmt som man tar med sig kameran överallt. Men nej, nu går det inte. Det värsta är också att garantin har gått ut och jag undrar hur mycket det kommer kosta att laga den egentligen? Eller kommer jag bli tvungen att klara mig utan en egen kamera under hela sommarlovet? I såna fall blir jag väldigt ledsen. Jag som älskar att fotografera.

Sen idag ska jag också plugga (haha, bara för att påminna mig själv!)

Ha en fin vårig lördag. Fota mycket åt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0