Glas går i kras

Det känns jätte jobbigt just nu. På fredag är det spanskaprov och jag kommer inte nå upp till mitt mål. Nästa vecka är det jätte mycket också. Jag kommer typ brista. Brista lika lätt som glas går i kras. Jag ska nämligen ha NP i matte, 3 prov, ensamble uppspelning och muko föredrag. Jag får panik. Hur ska jag lyckas att göra allt det där bra? Hur ska jag lyckas? Jag vet inte hur. Jag vet ingenting. Det är bara för mycket. Gud hjälpe mig alltså. Mmm, det gör han.
Nu ska jag duscha av mig oroligheterna och sedan fortsätta vara ambitiös och plugga spanska.

Kommentarer
Postat av: melanie

du Kommer klara det! och så kommer du känna dig så himla stolt över dig själv efteråt:) usch, jag minns hur det var själv...men se ljuset i slutet av tunneln bara!:)

2010-05-05 @ 23:21:39
Postat av: malin smith

Det kommer gå fint!

Du får försöka se det positiva istället för att gräva ner dig i det som är jobbigt.. Livet har sina upp- och nergångar för alla. Men å andra sidan..

LIVET LEKER!

<3

2010-05-07 @ 16:08:33
URL: http://thelovedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0