Baby, that's just me




Det är lite mycket nu i skolan. Det är tufft. Jag undrar verkligen om jag kommer klara onsdag?! Kommer jag klara av att ha NP i matte, ensamble uppspel och hålla ett föredrag? I don't guess so. Antar att jag får tänka så som Malin sa till mig idag, "shit happens". Det är ju sant. Än sen, vem bryr sig egentligen? Jo, jag kanske. Nej, nu ska vi tänka lite positivt istället, Victoria. Kan du vara positiv någon gång?

Heheh.. bloggen kan vara lite peppande ibland för mig. Eftersom jag skriver ner alla mina tankar här kan jag också göra motstånd mot de dåliga med bra tankar istället. Ja, jag kan helt enkelt peppa mig själv, vilket är väldigt bra. Sånt behöver jag då och då faktiskt. 

För övrigt har jag varit en duktig flicka för jag har övat sång i en timma. Bra framsteg, Victoria. Haha. Men än är jag inte klar. Pianot står och väntar på att jag ska klinka lite på det, och det ska jag. Behöver verkligen öva inför termins nu. Termins = terminsuppspel (inträffar varje termin då alla på musikgymnasiet spelar något på sina två instrument).

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0