Vårstormen

Jag är så glad glad glad. Våren kom verkligen med storm idag. Äntligen börjar solen titta fram. Tänk att jag kände på mig det i morse, så jag tog på mig en vårig, fin, röd klänning med vita prickar på och den har jag minsann dansat i hela dagen. Jag har varit överlycklig. Vår vår vår. Ja, våren är verkligen som en befrielse. Allt det gråa ruttnar bort och dör ut, det äckliga gamla försvinner och det nya vackra föds. Våren väcker nya känslor och intryck. Den är bara positiv för mig. Underbar, helt enkelt. 

Kom hem för typ en timma sen till lite sjuklingar. Pappa och Benjamin har fått feber. De har riktigt hög feber tydligen, så de ligger helt utslagna i sängen. Stackarna. Just när det är så fint väder ute kunde de inte njuta av den. Tycker verkligen synd om dem.

Sen jag kom hem har det i alla fall inte hänt så oerhört mycket. Jag har börjat plugga lite inför idrottsprovet som är på torsdag, övat lite piano och ätit lite. Visst är det intressant att läsa vad jag har hunnit med och göra?! Knappast. Vet inte varför jag skriver det ändå... för att reflektera lite över dagen, kanske? Kan det vara så, Victoria?

Love from Victoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0