Sommarjobb & myslördag!

Hallå där, köp blåbär! (skoja). Haha. Längesen man skrev någonting här.. Suck! Men har inte haft så mycket tid. Ni vet, plugg plugg plugg, öva öva öva, andas andas andas, leva leva leva!

Igår frågade jag, Hedvig och Malin runt om sommarjobb och vi har kanske några napp på g, vilket känns helt underbart!! Jag har liksom haft sådan ångest över allt detta, men nu kanske det har fixat sig till slut. Suck!

Men vad gör man en lördagseftermiddag som denna sen då?

Jo, det är nämligen så att vid 13-snåret kommer jag och brorsan ta pendeln till stan för att senare gå på lite bio. Myyys, I really say! Vi och några (rätt många) vänner hade tänkt se på Alice I Underlandets 3D-version, och sen efter den skulle vi dra oss ner till kyrkan för att titta på melodifestivalen. En sjukt fin och värd lördag, enligt mig!

Kraaaaaaaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0