Lite saker att göra

Så var det söndag igen... Jag vet inte vad det är med dem men en sak är säker: de är jobbiga! Varje söndag kan man inte låta bli att tänka på vad som kommer under den följande veckan. Alla jobbiga saker som redovisningar, läxförhör och prov. Man påminns av alla skolarbeten och det påverkar ens humör. Men det kan ju också bara vara så att jag känner så här.

I veckan som kommer måste jag (förmodligen) sjunga på mukon.. Men har jag någonting att sjunga? Jo.. Det har jag och jag vill göra det enkelt för mig, så jag sjunger nog någon låt som vi sjöng i fredags på spelningen. Det blir bra! Sen får jag inte heller glömma att börja skriva på mitt argumenterade tal (vad i all sin dar ska jag snacka om?) eller börja plugga inför spanska-provet som kommer efter påsklovet. Mhm.. det är minsann lite grejer att ta tag i veckan som kommer, det ska ni veta!

Annars, what happens today? Typ inte så mycket. Jag ska skriva klart mina CV och maila dem till olika restauranger. Fint. Det ska bli otroligt skönt när det är gjort. Öva också, det är viktigt! 

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0