Kalas

Här har det varit fullt upp hela eftermiddagen. Kusinerna kom, farfar och hans flickvän, mormor och morfar kom för att fira mig. Så nu har vi käkat och fikat väldigt mycket. Är fortfarande mätt. Mamma gjorde världens godaste köttfärssås med fräschaste salladen och eftersom jag beställt cheesecake så fick den också samma resultat. Och sen fick jag jätte fina grejer också:

Ett kors i guld
Ett SF biokort
Massa godis
Pengar

Värdiga saker det där, särskilt mitt vackra kors!! Har ju velat ha ett sådant jätte länge. Fin fint. Nu så pluggar jag historia. Jag ska analysera en historisk målning, vilket ändå är rätt intressant men ändå lite klurigt. Lite nervöst är det med, eftersom jag och en till ska redovisa detta i morgon.. och vi har inte hunnit slagit våra kloka huvuden ihop.
Men det ordnar sig nog.

Njut av de timmarna som är kvar av den härliga helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0