Hjälp mig

Hej, jag har precis mailat några sommarjobbs-ansökningar (oj, långt ord?), så det känns väldigt skönt. Nu innan mars är slut ska jag vara på min jakt efter lite mer sommarjobb som man kan söka. Jag vet nämligen om att Finspångs kommun hade några jobb att erbjuda för ungdomar i ettan och tvåan. Men vi får se om senaste ansökningsdatumet gått ut, det kan ju vara så.

Förövrigt kommer jag få ett skittufft påsklov eftersom jag behöver skriva mitt argumenterande tal och även plugga till spanska-provet som kommer veckan efter (detta har jag redan nämnt, I know). Suck! Jag vet inte ens vad jag ska argumentera mot/för. Det är så sjuuukt svårt att veta. Jag menar, egentligen finns det ju hur mycket som helst att välja mellan. Det är ju det som är så förvirrande. En annan sak som är jobbig är att jag är sämst på att argumentera. Jag är liksom inte tjejen som brukar övertala och ge allt för att få rätt. Haha. Jag är tvärtom. Jag brukar mest sitta tyst och ta in och filosofera kring vad alla andra tycker och tänker. Jag argumenterar nog mer inombords. Det kanske bara är så att släppa ut alla känslor och berätta hur man tycker och tänker. Aja. Gud, hjälp mig!

Nu lämnar vi detta. Orkar nämligen inte prata om det mer. Pappa och jag fikade i alla fall på Lindahl's efter skolan. Mys mys. Vi svängde förbi Coop på hemvägen för att köpa hem lite grejer. Annars har det inte hänt så mycket mer. Hade tänkt att öva lite just nu. Duktigt, va? 

Love, Victoria

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, Vickan!! Du är så himla gullig. Tack :)

Jag tänker på dig också, på hur grym du är och på hur smart och omtänksam du är och önskar att jag kunde vara mer som du. Kram <3

2010-03-30 @ 17:10:52
URL: http://thesleeplessbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0