Bedtime

När som helst ska jag sova.. Är så sjukt trött nu efter en väldigt underbar dag i skolan. Jag hade redovisning på morgonen, den gick väl lagom bra.. En annan sak som hände på morgonen var att jag halkade och ramlade på rygg. PINSAAAAAMT HALLÅ?!?! Men men.. Någon gång måste man ju råka ut för sådana händelser.

Har i alla fall varit duktig och övat som jag borde idag. Pluspoäng till mig! Haha. En annan sak jag känner att jag bara måste förmedla är att jag nyss fick ett SMS av en kär vän där det stod ett mycket bra bibelord. Ett sådant som man behöver höra. Efesieb 1:17-19 för ni som är intresserade och har Bibeln i högsta hugg!

God natt alla fina människor. Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0