Andra chansen

Hallå. Längesen man skrev någonting här. Visste ni att det hänt mig en sak som jag aldrig varit med om tidigare? Jag fyllde 17 i onsdags, vilket känns helt ofattbart... Det är liksom bara 1 år kvar tills man är myndig, alltså 18. Det är läskigt. Jag tycker tiden går alldeles för fort. Hinner inte ens tänka. Haha. Kanske lär jag vänja mig vid det.

Tittade i alla fall nyss på andra chansen via svt's hemsida eftersom vår TV inte funkar. Själv tyckte jag att det var rätt kassa låtar som gick vidare till Globen. Jag skulle hellre vilja byta ut Pernilla och Jessicas namn emot Paulines och NEO's. Deras låtar var mycket bättre, tycker jag.

What happens tomorrow? Jo.. Jag blir firad. Lite kusiner och mormor och morfar kommer. Det blir mys. Men innan det blir det lite historiaplugg..

Det blir min dag. Ha det fint och njut av denna härliga kväll.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0