9

Det är konsert med SON ikväll i DeGeerhallen. Jag tror att det kommer bli jätte bra. Kvällens kompositör är Claude Debussy och det kommer spelas upp stycken skapade för harpa. Fint. Det kommer bli jätte fint! Älskar att bara luta mig tillbaka, blunda och lyssna på den klassiska musiken. Den är svävande på något sätt. Den ger en massa nya intryck och skapar en lugn stämning. Jag tror verkligen att det blir bra ikväll.

Snart ska jag, Eva och Malin (några klasskamrater till mig) gå och köpa pizza. Jag har varit en dum flicka som inte ätit mer än frukost och en apelsin på hela dagen. FY SKÄMS. Så nu är jag förstås lite hungrig och lite allmänt borta.

Önskar er allt gott! 


Kommentarer
Postat av: Malin

Pizza var gott :D Men du måste prova B&L med pommes frittes någon gång ;)

2010-03-26 @ 17:56:07
URL: http://thesleeplessbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0