8

Sängen väntar efter en lång och anstängd dag. Puuuh. Skönt att äntligen vara hemma och snart få sova. Efter utvecklingssamtal, sång, övriga ämnen och cellgrupp blir man rätt trött, kan jag säga dig. Utvecklingssamtalet var i alla fall bra. Fick reda på vad jag hade för omdömen i alla de teoretiska ämnena. Det såg rätt bra ut, enligt mig.. Men visserligen kan det se bättre ut, men jag är trots allt inget MVG-barn. Men jag är Victoria och det är viktigt att jag får känna att jag är mig själv i allt jag gör i skolan. Jag får verkligen inte pressa mig själv så mycket som jag gör ibland. Jag måste verkligen börja inse faktum att jag är bra som jag är!

Nu hoppas jag förstås att jag kommer fästa mig fast vid detta så hårt att inget kan gå mig emot (hehe). Men man ska alltid hoppas och aldrig ge upp. That's right?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0